livet är hårt ibland men så ere.

det här är en text för er som pallar läsa om mina känslor och åsikter...
ni andra behöver inte ens försöka läsa om ni inte e så intresserade!


varför ska allt vara så svårt ibland? vissa saker kräver svar och vissa saker kan man ju inte alltid svara på eller hur? vissa perioder i livet är verkligen TOPPEN och vissa stunder glömmer man ALDRIG utan man e så jäkla glad och lycklig men andra stunder kan man inte glömma för att du e svåra att ta sej igenom.
jag har VÄLDIGT många fiina stunder och minnen med människor jag aldrig kommer att glömma, människor som fått mej att inse vad som är rätt och fel i vissa situationer och hur jag ska hantera situationen. det är sånna människor som är guldvärda, dom som verkligen tar sin tid för att hjälpa andra när det väl behövs!
jag har VÄLDIGT många vänner men tråkigt nog så umgås jag bara med några få och vet ni varför? jo för det är inte ALLA vänner man verkligen kan lita på utan vissa vänner har man bara där liksom. och jag har verkligen märkt under år 2009 vilka mina RIKTIGA vänner är! och vilka som VERKLIGEN tar sej tid o hör av sej lr hjälper till när det behövs. jag tycker alla borde ta sej en titt på sina vänner och kolla vilka ens RIKTIGA vänner är och vilka som bara är där och syns liksom...
SÅÅÅJA nu känner jag att jag skrivit av mej lite =)
tack för mej!


Kommentarer
Postat av: kaaaaawtar

så sant, håller med upp till 100%!

2010-01-04 @ 22:16:19
URL: http://kawtaredmonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0