LETS DANCE BILDER enjoooooy

här kommer liite bilder från igår när vi var på lets dance! snodde dom från bellas blogg (hoppas det var okej?) ni får dom andra imorrn när livia/ellinor laddat upp dom :P



Klicka för att stänga bilden

jag och grisen tjockar oss på vägen :D


Klicka för att stänga bilden
söta line och lilja


Klicka för att stänga bilden
bästa livia som fixade allt! (:



Klicka för att stänga bilden
LETS DANCE


Klicka för att stänga bilden
amanda TJOCKAR SEJ GAAALET höhö :P 



Klicka för att stänga bilden
molly dansaar



Klicka för att stänga bilden
snyggingen mattias ;)



Klicka för att stänga bilden
och söta libanesen Rabiih som jag fick 4 kramar av och snackade arabiska med! ;D han känner ju både eddie devin och fabian (:


Klicka för att stänga bilden
jag lilja och agneeetaaah, sweet!


Klicka för att stänga bilden
söötisen + Agneta

Klicka för att stänga bilden
bellsooon och skööna stefan! ;D

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL ALLESAMMANS! vi hade enormt kul!
fler bilder kommer som sagt imorron!

nu ska jag packa väskan och dra me till teeensta, ska träffa några där sen ska jag och bell sova hos TETA (farmor) det var GALET länge sen...
funderar på om jag ska ta med mej matteböckerna lr inte^^ ähh vi får se :P

vi hörs alla söta! kramar <3


Kommentarer
Postat av: Livia

Bilder uppe nu på bloggen^^

2010-01-30 @ 20:37:44
URL: http://loliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0