kl:13.00 i järfälla MAAAAATCH!!!

det här är några fler bilder från nyår, jag har MÅÅÅNGA fler så de kommer komma fler och fler lite då&då sen kommer massa videosar där ni får se hur vi betedde oss xD gomorron på er förresten! allt bra med er? själv är jag trött som FAN... ska snart äta BRAKFRULLE med familjen och efter det måste jag sätta igång och fixa mej för kl:13.00 börjar sebbes match i järfälla. någon som e sugen på att kolla? haha^^

nääh nu måste jag faktiskt fixa iordning mej men vafaan ska man ha på sej? åhh har ångest asså...
well det blir nog jeans med mina svarta höga stövlar ohh yeaah (A) =)







HAHAHAHA sömnig? jo mitt vänstra öga ser ju lite weard ut...











Kommentarer
Postat av: Anonym

asså seriöst Amanda, du borde bli modell eller något!:D



men du ska ju säga till när det är match där jag bor ju! <3

2010-01-03 @ 13:29:02
URL: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0