kista idag :)

godmorgon, det var typ första gången på LÄNGE som jag sovit så här bra!
vaknade vid tio, och eftersom att jag egentligen har vänt på dygnet så får vi se hur de kmr gå ikväll men har lovat mammsen att datan ska vara avstängd vid 21.00 när jag har skola och INGA sms efter 22.00 :P
kommer amanda klara det? JA! ;D lr ja man måste ju försöka :)


ännu en bild från nyår!

idag ska jag träffa jossan en stund, det var ETT BRA TAG sen man såg sötisen, vi ska till kista (ska kolla om min klocka finns där nu, vi får hoppas det!!!) men vll vara hemma till 18.00 vill typ käka, ducha fixa lite grejer inför skolan imorrn och skit! :) och efter skolan imorrn äre ju HELG!!! ;D haha! :) då ska jag träffa vänner har jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0