JAG PALLAR INTE MER, ÄR TRÄTT PÅ ALLT&ALLA!



har blivit sårad såå många grr och jag snackar inte om kärlek till pojkvänner eller sånt skit utan jag snackar allmänt! jag snackar om kompisar som ställer upp, om dagar då jag inte pallat, dagar jag verkligen kämpat och sagt åt mej själv att jag klarar det här. Men vet ni vad? det är inte alltid man pallar, i vissa lögen behöver man stöd från vänner/familj. Jag känner mej så grymt besviken på precis ALLTING just nu! folk som tror att vissa inte har känslor. Hur FAN kan man leka med en persons känslor? hur fan kan man driva runt och skita i alla och vara så jävla egoistisk? riktar inte den här texten till en speciell person utan just nu har jag bara fått nog!!!
och just därför passar jag på att skriva ALLT jag känner här och nu, inför alla som läser min blogg.
ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT & ALLA, VERKLIGEN ALLAAAA!

Såhär vare inte förrut, precis allting har förändrats!
Jag har kämpat, kämpat och kämpat men just NU, i denna minut så pallar jag inte mer drf loggar jag nu ut på msn och facebook, stänger av mobilen och bara skiter i allt så som vissa skiter i mej!
nu ere MIN TUR att vara arg.




Kommentarer
Postat av: Robin

Jobbigt när man är trött på allt & alla, hoppas verkligen d löser sig :/ Man får försöka vara stark o kämpa på, alla har d tufft nån gång men man får inte ge upp bara :)



Tack så jätte mkt! :D

2010-01-26 @ 19:29:29
URL: http://dearmylife.blogg.se/
Postat av: movemi

jag säger som din kära bror sade till mig för ca 3 år sedan. Det kommer alltid finnas människor som sårar dig. Men allt handlar om hur du hanterar det.

Livet är fylld av hinder.

Men kan du hantera dem så äger du världen gumman.

Det är en gåva både jag och din bror är välsingnad med och förhoppningsvis du också en dag.



kiss kiss goodnight

2010-01-26 @ 22:57:26
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0