Gästbloggning a la lyn

Zup Gs? de lyn här o jag är död, som vanligt. orkar inte ens kasta ett inlägg i min egna blogg.
Mandis data är paj. Hon ska få en nyyyyyy ;D ja, igår så hade dom en filmkväll me massa skräckfilmer.. dom såg ut att ha trevligt bara att mandi såg inklämmd o ihjälklämmd mellan två personer. annars såg dom väl ut att ha väldigt trevligt. vi har haft en stor familjefrukost me fabian också. de inte varje dag! vad mandi ska göra idag är ett stort mysterium som alltid. enligt rykte har jag hört en massa roligt ;P nu ska jag tacka för mig, peace n love lyn.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du heter ju hanna efternamn och dina bröder mamaris.. vf har ni inte samma efternamn?

2010-01-10 @ 15:10:10
Postat av: M

För att amanda har en annan pappa men vi har samma mamma, Maamari heter vi faktiskt ;D

2010-01-10 @ 19:53:13
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej då vet ja :)

2010-01-10 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0