FABIAN SVARAR!

♪ Fabian / säger:
 HAHAHA NEEJ
 d kommer jag verkligen inte
Amandaa - säger:
 hahahaha hur svårt kan de vara att bah göra en video liksom? they want yaaah COME ON! spela inte svår!
♪ Fabian / säger:
 HAHAH neeej ja tänker inte spela in något
Fabian / säger:
 HAHAH nej fett skämmigt
 du får filma dig ngn gång
 o sen sitter jag breve så kan jag snacka lite osv ;D ?


HAHAHA jaa  ni kan ju läsa själva ;) men han e iaf villig till en viss del? ;) får väl fixa videon under veckan, just for you guys!

här kommer två bilder på mej och jacob! enjoyyyyy

Jacob an moi!


same here ;) (Tack för lånet av tröjan jacob, den var fett SNYGG!!!, inte sista gången jag lånar den MOHAHA ;D) jag lånade nämligen hans vita tröja idag i skolan (:


here is the guy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men åhh vill han inte göra oss glad?? :(

2010-01-26 @ 12:05:38
Postat av: Anonym

fråga om han har nån som han pratar mycke med

2010-01-26 @ 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0