en funderare?


EGOOOO HERE I COME!  ^^


Frida är här, hon ska gå snart haha :)
imorrn, UUFFFTTT pallar verkligen INTE med morgondagen -.- vi ska göra massa aktiviteter med skolan UTE, KAN NI FATTA?!?!?! uteeee liksom.. aja hellre det, hatar torsdagar men imorrn slutar vi runt 13.00 WOHOOOO ;D

morrondagens planer än inte spikade än men vi får se, någor kul blir det iaf (hoppas jag) :)

snart kommer mamma säga: AMANDA VAD HAR JAG SAGT OM ATT DATAN SKA VARA AVSTÄNGD VID 21.00? HÖHÖ så ah jag tror nog jag loggar ut nu innan jag fpr höra det ;)

dagen har varit najs iaf, blev nöjd och filmen vi såg var grymt bra! man får sej en funderare om vilka vänner som verkligen ställer upp i vått och torrt liksom! :)

nääh nu draar jag PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0