Fabian&Sebastian, here they come!!!

godmorgon? haha jag drömde ganska mkt inaatt och åhhh vilka sweet dreams HÖHÖHÖ
naah jag måste nog fixa frulle snart, för klockan två ska jag träffa EMELIE som jag inte träffat på typ 3 år?!?!
HAR SAKNAT TJEJEN SÅ JÄVLA MKT! åhh ska bli så himla kul för vi har SÅÅÅÅ mkt att snacka om ;D
jag måste verkligen ringa fabian idag och be honom skicka bilderna som är över... 

det e många som frågat efter hur fabian och sebastian ser ut både på facebook och msn så tänkte nu visa lite och berätta!


FABIAN:





Fabian är 23 år, älskar att spendera tid med sin familj och charmar (säger man så?) än väldigt lätt. fabian gillar att resa utomlands och fotografera haha men det vet vi alla redan! fabian bor ju inte hemma men vi träffas och umgås ändå, jag har bröder som faktiskt gillar att umgås med mej och jag ha fleera gånger fått träffa hans kompisar! Om jag har mått dåligt eller så, så har fabian på ALLA sätt försökt hjälpa mej ur situationen och alltdi försöker han till 100%. Fabian är alltid posetiv till mina förslag vilket vi gillar?!? bara om det fanns en gilla knapp nu asså haha^^ naae men fabian är en enormt gullig kille som förtjänar det bästa av det bästaste HAHAHA jag får skriva så o jag vill ;D jag älskar fabian.



SEBASTIAN:






Sebastian älskar att träna, jobba och ge ALLT! han ger aldrig upp och säger typ att ingenting är omöjligt, bara du vill så kan du! han har hjälp mej i många svåra perioder också och vi har pratat GANSKA mkt om problem o skit. båda mina bröder har gett mej olika möjligheter att visa vissa saker jag inte trodde fanns hos mej, både fabian och sebastian. Sebbe lever typ på träningen? haha nej men han gymar och tränar innebandy VÄLDIGT mkt och han har kommit med i A.laget också så här har vi någån som satsar stoort! haha^^
min och sebbes relation har utvecklats skiit mkt den senaste tiden och vi har umgåtts enormt!
jag älskar sebastian.


JAG ÄLSKAR MINA BRÖDER SKIIIT MKT!
nästa inlägg kanske kommer handla om maribell? haha ;D
nah men ska käka nu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket innebandy lag??

2010-01-09 @ 13:28:31
Postat av: Anonym

är det dina riktiga syskon.. har ni samma mamma och pappa.. jätte söta bröder :)

2010-01-09 @ 16:43:27
Postat av: Linus Sundholm

Jag vill också ha nån bror, minst en :/ jag är också en sån som försöker se de mesta positivt, men ibland känns ändå allt så himla negativt ändå, hehe. Min familj är typ inte sammanhållen alls vilket är väldigt synd :( vi spenderar nästan aldrig tid tillsammans. Jag har 2 äldre systrar och båda har flyttat hemifrån och fått jobb, de är jobbigt på ett sätt men de är ju ändå bra att dom lyckats såpass bra :)

2010-01-09 @ 17:26:44
Postat av: Fabian

Awwwwwwwww söööta Mandi :D

2010-01-09 @ 18:21:40
URL: http://fabianmaamari.blogg.se/
Postat av: M

söööööööööt, syster amanda rules! ;D

2010-01-09 @ 23:02:31
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0