centrum med söta emelie

yeaah nu var man hemma dåra! var i solna centrum med emelie vi snackade och så och det var sjuukt trevlig! längtar redan tills nästa gång, hoppas det blir snart!
sen träffade vi dante där också! :)
nu ska jag chilla lute så får vi se vad jag gör av kvällen ;)

SEBASTIAN: jag fick en fråga om vilket innebandylag sebbe spelade i, han spelar i järfälla, spiders! =)

här kommer en dagens outfit också, det var ju läänge sen!

slitna jeans med ett par svarta lårhöga stövlar och en enkel svart tröja tycker jag kan vara enkelt men ändå snyggt! ;)

Kommentarer
Postat av: Linus Sundholm

jag skulle aldrig klara komma ihåg alla förorter eller hitta i sthlm :O :P fin outfit också :D

2010-01-09 @ 17:29:27
Postat av: kimpa :D

snygg kläd stil ;) puss

2010-01-09 @ 17:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0