bajs på dej, dej och dej!

vad gör jag? jo pluggar och tänker typ... tänker på att allting, precis ALLT är helt jävla F***cking weard, allt e typ skit? aja nu ska vi skita i det!
min torsdag kommer se ut såhär:
* skola
* simning (skolan)
*hem o käka/fixa mej
* midda med klassen
*plugga

KUL? NEJ!!!  
pallar inte med allt bara... pallar inte med ngt just nu och HATAR när någon ska irritera mej när jag redan är irriterad -.- men som sakt skit samma! 

i'm not an arab. i'm a lebanese. there's a difference.
STÄMMER BRA DEN! SÅ FATTA NU, JAG ÄR INTE ARAB UTAN LIBANES FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR DET!!!!!


Kommentarer
Postat av: Hej

Du kommer från Libanon men du är teknisk sätt fortffarande arab. Det är fakta! Du pratar arabiska för andra "arab" länder som ex: Egypten, Marocko, Iraq talar precis samma språk. Du kan inte säga att en som kommer från ex egypten pratar libanesiska. Däremot har ni kanske har en annan dialekt.



Vill inte vara otrevlig eller något, men ville bara säga detta. Jag tror att ändå visste det men ändå:)

2010-01-21 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0