ÄNTLIGEN ;D

ÄNTLIGEN BLOGGA?!?! shiiet har inte haft tid asso... PLUGG PLUGG OCH ÅTER PLUGG...
nääh men nu sitter jag iaf här :D hur ere emd er? bra hoppas jag :) själv är det bra, känner mej lite stressad över so,uppgiften bara men annars ere väl good dårah!
imorrn äre simning med klassen -.- sen ere midda med klaasssen typ -.-!!!! aja sen äre FREDAG!!! :D




någon som vet vem den andra killen  är? ;) JOHAN BECKER!


HAHAHAH aja man måste ju bjuudaaah på sej själv, right? ;)


Syrran och erik, avis? OHH YES!!!




Kommentarer
Postat av: Livia

Johan becker har jag sett många gånger xD var lite av ett "fame Factory" fan när jag var yngre . han var med där xD

2010-01-20 @ 21:43:18
URL: http://loliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0