thank you all!

HEJJ PÅ ER ALLA SÖMNTUTOOOOR! själv har man inte sovit mkt inatt -.- somna vid 4 och vakna vid 8 typ^^
men FYFAAAN vad vi hade kul igår asså! (: jag var inte på bästa humör i början av kvällen men med dom bästa  så vände allt! kvällen kunde inte blivit bättre och jag tackar Sebbe och Lin som gjorde allt mkt bättre haha!
ja kvällen var fan helt galen, om jag säger såhär


* kurragömma (vi körde bara en gång, för lin ville inte köra mer sen när hon bleev skrämd xD)
* sanning/konka
* jag har aldrig

ja, resten kan ni lista ut höhöhö!


 

nääh nu ska vi nog väcka Sebbe & lin, käka BRAKFRUKOST och sen börja städa innan mamma kommer!!!
men vi hörs sen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0