snart fyller jag år!?!

min helg kommer vara lite blandad om man säger så^^
i helgen som vart hade jag ju SUPER  kul o skit men ska nog chilla den här helgen, tare lite lugnt (:
sen ere ju alla <3 dag på söndag, ska ni göra ngt spec? det ska inte jag! höhö....

vet att jag haft den här videon ofta men HAHAHHA garvar lika mkt varje gång! så jävla klockren och fyfaaan vad kul vi hade asså!!! ;D

börjar 13.00 idag med bild (ska käka i skolan så drar dit vid 12.00 istället) bild, matte och So har vi sen drar jag till pappa, tror inte vi ska göra ngt idag :S aah ja venne vi får se hur det blir!
på söndag ska jag iaf till mamma och sova över till måndan sen drar jag igen till pappa på mådaag.

Kommentarer
Postat av: DAVID

jodå det är lugnt. hur är det självdå:)

2010-02-12 @ 09:27:46
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0