sebbes partyyyy

heeeej på er!!! blev skiiita glad när jag såg den här kommentaren från lin
L om det dåliga humöret vände, thaats good!:
LOVE U
IP: 85.228.28.72

LOVE YOU TOOO SIS!!! :D

annars e allt toppen, allt var bra i skolan idag! och vet ni vad? IMORRN ÄRE FREEDAAAAG OCH DÅ JÄVLAR SKA JAG OCH MITT LILLA "GÄNG" HA KUL!!! :D

sen fick jag en inbjudan på facebook från sebbe, ang hans fest read it!

Heeej alla! Det är dags att fira mig och oj vad kul vi kommer att ha. Det kommer bli storslaget och inte alls likt min 18års fest jag hade som är väldigt litet jämfört med detta masterpiece! Nu har jag anordnat en DJ som kommer köra hårt hela natten med BRA musik och inte som dom andra klubbarna spelar (dåligt). Det är en stor lokal som fyller 100 pers och lite överraskningar kommer även att ske.

En fredag blir det och det är ju perfekt, då har man verkligen något att se fram emot efter jobbet eller skolan för vissa och bara köra hårt liksom!!

Det ska bli magiskt och jag läääängtar redan =)

Klädsel: Snyggt! Jag vill se fina skjortor, slipsar, kostym, hängslen, klänningar, hooollyywoood, mode outfits yooou name it!! Blow me away ;D

Time to party hard as hell!!!
Inträde: 100 kr

Ni behöver inte köpa några presenter eller nåt, jag blir bara glad över er som dyker upp och kan fira min fina dag med mig fastän jag egentligen fyller år den 1 mars för er som vet. Inträde betalar man där annars kommer man inte in, inga pengar efter eller nåt, vi är vuxna människor nu =)

Ska även fixa lite vakter (mina morbröder) så att allt är under kontroll.

VÄLKOMMNA!!!
03 Februari, 18:13

Kommentarer
Postat av: Lilja

haha det låter bra, haha! :D

2010-02-05 @ 06:58:42
URL: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0