me myself and mandi

Shoooooohooo alla mandis stalkers. wannabe systrar, killar whatever.
den här tjejen här, är alltid otroligt upptagen. darför gästbloggar JAAAG. de klart, de darför hon är så tung i skolan och kan välja exakt vilken linje o skola som helst. den som stör henne, aja baja. jag vet vad jag vill skriva men de måste faktist vara hemligt tills ett viss datum. men mandi,du VET!! o jag VET. (att du är min syster) nej de va inte de men ni kommer inte få veta na na na naaaaa na na. tjejen du måste akta dig vilka kläder du sätter på dig till skolan ett viss datum. haaa så de två hemlisar. nu så bloggen sug på den tills de händer. för man vet aldrig när de händer. fast jag vet ju

Big love mandi. I love you! // lyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0