jag fyller år snaaart!!!

jag och Bashaar fyller år samma dag! :D de e faaan snart juh!!! fyfaaan vad jag längtar asså...
ska inte göra ngt stort alls, pallar inte de utan de får bli att jag bjuder några (FÅ) inte många alls, typ 10 pers bara. :) vi e hemma hos mej o hare najs haha aah men ni förstår! musik o allt skit! det blir en LILL FEST HAHAHA ne men bli inte ledsna om ni inte blir bjudna för de ska inte vara värsta grejen, ska inte ha värsta festen utan bara en chhillkväll som jag haft några gånger innan (tex i fredags!)


ьаsHая#9  säger:
 najs
 vi fyller år snart 
Amandaa - säger:
 hahah aaah   
 2 veckor kvar!!!
 ьаsHая#9  säger:
 vad händer på födelsedagenn då?
 e de helg då?
Amandaa - säger:
 aah de e en fredag 
 typ fest (:
 ьаsHая#9  säger:
 haha aight
 fredag
Amandaa - säger:
 yeaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0