fight!

snackade med lin e typ en timmen nu, hon fick vara med både när jag hämtade ryrran från dagis och när jag käkade :P och såhär kan en konversation bland mej o mina vänner se ut på facebook :P




Amanda Hanna
Ta bort

Amanda Hanna är GLAAAAD! :D

Igår kl. 20:54 · ·GillaSluta gilla
Josephine Säll gillar detta.
Josephine Säll
Josephine Säll
du e glad för du har mig vah? ;) x)
Igår kl. 21:00 ·
Marcus Lundkvist
Marcus Lundkvist
nix det är tack vare mig :D
Igår kl. 21:10 ·
Linus Sumpan Sundholm
Linus Sumpan Sundholm
så de ska va :D
Igår kl. 21:44 ·
Lyn Capulet
Lyn Capulet
eeeh nej? vi alla vet att de tack vare mig!!!
för 15 timmar sedan ·
Amanda Hanna
Amanda Hanna
hahahha palla tjafsa om saken, svaret e enkelt de e tack vare er ALLIHOPP HÖHÖHÖH :D ♥
för 3 minuter sedan ·
Josephine Säll
Josephine Säll
men mest mig, daah (A) ♥ x)
för 2 minuter sedan ·
Lyn Capulet
Lyn Capulet
vem pratade du me nyss i typ en timme? hahahah puss sötnöten
för ungefär en minut sedan ·
Amanda Hanna
Amanda Hanna
haha jag snackade med dej lyn :P tävling om mej på G hära, me LIKEEE ♥
2 sekunder sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0