fabian ska modella ;)

MYCKET man man missar när man pluggar :O gick in på facebook och kolla vad jag såg: först tänkte jag ser jag rätt lr?!?! :S HAHAHA naajs, brorsaan ska modella! några som ska dit? (: jag ska det iaf konstigt vah? höhö!
nääh men ni får gärna titta förbi om ni har lust! bara en kul grej sådär^^




Fabian ✫ Maamari

Fabian ✫ Maamari W0o0o0o0o0o0o0o0, ALLA måste minnas den 18e Februari för då ska jag vara modell för Calvin Klein, MQ & Jack & Jones & hit the Runway! Kom gärna o titta på =) Ligger i Cornelis Park!

Igår kl. 20:29 · ·GillaSluta gilla ·
23 personer gillar detta.














NAAJS! nää nu ska jag fortsätta dunka GALLERY :D noolife? höhö

Kommentarer
Postat av: DAVID

fan va nice!

2010-02-04 @ 17:54:25
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0