det e slut med veckan, det e dags för fredagsmyyyyys!!! :D

tjuuuu! jag har SKIIITA ONT I RYGGEN! kan knappt röra på mej asså =( vette fan vad det är men jaja^^
nu e jag hemma hos mammsen (: ska ta en dusch, klä på mej och lyssna på musik typ! sen bär det av till skolan och då äre dags för PROV -.-

kvällen kommer iaf bli najs som många av er kanske har förstått, det blir musik, snack och chill med dom bästa, vad kan gå fel liksom`? sen blire övernattning höhöhö!
här kommer lite random bilder från den här veckan! enjooy


syslöjden, HAHAHA när jag har tråkigt äre synd om alla andra, som tex jacob som utsätts :P


lulle flashaaaar





gangstaaah HAHAHA NAAAT! naaeh men det här var jag yesterday.

nu ska jag hoppa in i duschen, hörs sen! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0