det dåliga humöret vände, thaats good!

nu e man hemma! MÅSTE verkligen plugga matte för jag måste få bra på provet nu asså... (de som e på fredag)
snackade med lin påvägen hem från skolan och SHIIET vilken konstig konversation vi hade xD hahaha aa ni kan ju lista ut vare var för ngt! sen pratade jag och hon om helgen för den kommer bli jäävligt najs! :)



Börjar ju klockan 1 på fredag (inställda lektioner) men ska ändå dra hem tidigt till mamma. ska packa upp mina ta bort lite grejer i rummet fixa fint asså (till kvällen då det kommer några) sen ska jag duscha tror jag (:
efter skolan ska jag ch lin äta lunch tsm och snackaaaaa :D senare på kvällen kommer alla WOHOOO! då blire full rulle kan jag säga er!

näääh nu ska jag dunka musik och plugga lite matte!

 

 


Kommentarer
Postat av: L

LOVE U

2010-02-03 @ 18:13:31
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0