alla <3 dag? not my thing

Lördag morgon och redan har jag hunnit fixa mitt rum, duktig? YES I KNOW! (:
hörrni, ere bara jag som längtar något ENORMT till gymnasiet? att få byta skola, lära känna nya människor och byta miljö? börjar tröttna på min skola faktiskt...
tycker det ska bli GRYMT SKÖNT & KUL att börja gymnasiet och jag längtar som FAN!!!
men nu behöver vi ju inte snacka om de höhö...




vad händer imorrn på alla <3 dag då kära läsare? jag själv ska inte göra ett skit^^ lr på kvällen e vi bjudna med familjen till några vänner men annars på dagen, inte ett skit. kul alla <3 dag va?


Älskar dej grisen <3




Kommentarer
Postat av: Linsan

puss på dig sötnöten

2010-02-13 @ 12:52:05
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0