A good friend

SHIIIT ASSÅ! har skit ont i huvudet, är astrött och ändå är jag på värsta roliga humöret, kan det bli bättre hahaha? :P nu har vi vart i centrum, elli klippte sej o jag käkade! elli sitter här bredvid mej, sweet vah? först ska jag duscha sen hon sen ere bara o fixa sej för ikväll är vi ett gäng som ska på bio!

här kommer lite bilder från igår, inte dom bästa men men så ere!

NAAAAAW? hahahahahaha



HAHAHA, detta var då när hälften av oss "diskuterade" om när kvällen skule "börja" xD tror nog ni förstod?



HAHAH jag och marcus lallade oss xD :P fyfan vad kul man har med den killen asso, helt underbar person, är så grymt tacksam att jag har en sån vän! <3


ska in i duschen, skriver snaaart så håll utkik!!! (:
kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0