We all have scars. We all have stories.

Tumblr_ldjvslits11qac10io1_500_large


Är det jag som är konstig eller är allt okej? Är det bara jag som tycker att det finns en gräns här i livet? alla verkar glömma att det finns något som heter rätt & något som heter fel. Ska man skita i alla regler, ska man skita i att behandla andra som man själv vill bli behandlad? ska man skita i allt det och bara spela med? Jag har ingen aning. världen har sjunkit så lågt, människor har sjunkit lågt. Det finns ingen gräns längre. Folk vet inte vad som är rätt & vad som är fel, det är nu detsamma. Jag talar inte om en speciell person eller en speciell situation just nu i min text, utan jag talar om allmänheten. Folk borde inse att allt har gått för långt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0