TAGGAAA TILL IKVÄLLLLL!!!!

Sovit som en stock har jag, de e skit bra för idag ska man vara uppe lääänge och fira det nya året!
Jag ska snart hem, då blire ta en lååång dusch, käka lunch och sen börja fixa mig, och det självklart till höööög musiiiik så att man blir ännu mer taggad!!
Kommer ha en enkel kort leopard aktig klänning, svart/grå är den typ. Till den ska jag ha svarta klackskor med en silverklack. Utsläppt hår (ska inte göra ngt med håret, pallar inte så det får bara vara liksom) sen en massa smycket och kanskeee lösögonfransar! Så jag är sjuuukt taggad! Inget ska få förstöra min kväll utan jag ska vara glaaad :D


 

Boy_123458937_large







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0