Här har ni frågorna ni ställde & svaren! =)

Svaaaar på era frågor! =)


Vad lever du för?

Svar: Oj, stor fråga... Men bland annat för min familj, släkt och mina vänner och självklart för min egna skull.

Vad prioriterar du högst och vad är det minsta du behöver för att må bra?
Svar:
Jag prioriterar min familj och mina vänner högst. Och för att göra mig glad, för att jag ska må bra så behövs dom. Något så litet som en värmande kommentar kan göra att jag mår bra.

Vem kysste du senast?
Svar: Det vill ni gärna veta va? Men det håller jag för mig själv. Haha!


Förstår inte hur någon som är lika vacker som dig, har en underbar personlighet och är ödmjuk kan vara singel?
Svar:
hahahahhaa, taaack antar jag! kanske beror på att jag e väldigt kräsen. menar inte utseendet nu utan personligheten. Jag har ett sett som jag vill att killen ska bete sig på, lilla minsta han gör kan jag störa mig på så e väldigt kräsen, kanske inte e så bra`:/ hahah knas vilken rolig fråga!

Berätta om din tatuering! (:
Svar:
okej, hmm... jag har en tatuering, väldigt liten & diskret. Det står Per aspera ad astra som betyder genom svårigheter mot stjärnorna. Menas med att man aldrig ska ge upp utan fortsätta kämpa in i det sista. Ville ha just den meningen för att den hjälper mig när jag har det svårt osv. + att det var en massa shit som hände undder den perioden jag tatuerade mig så den betyder väääldigt mycket. =)


Du har fin kropp, vad tränar du? (:
Svar:
hahahahaha, jag tränar inte ett skit? shit asso om det är någon som äter skitmat och inte tränar osv såå ere jag. donken, pizza, kebab, godis, chips allt det ingår i min vardag xD  tränar ingenting. Men konstig nog går jag inte upp i vikt såå fort weard men bra! (: tack för komplimangen btw!


Har du någon kille nu? eller gillar du någon? :)
Svar:
nej jag är inte tsm med någon om det var det du menade! =) ja jag tror nog att jag gillar någon.


Hur kommer du på SÅ FINA texter? och vart får du alla dina bilder ifrån..:) Kram!
Svar:
visst är texterna fina? jag ÄLSKAR dikter, citat osv så jag brukar googla citat på engelska, det ör bara kolla runt på internet finns de massa saker! (: vilka bilder menar du? om du menar dom bilderna med texterna är det också från google, dom andra är ju bilder på mig osv :)

Tycker du Marcus i restaurangskolan e söt? ;)
Svar:
hahaha marcus kvarnström da... :P klart du e söööt gubben! ses på tisdag btw haha^^


Har du nånsin haft känslor för nån av dina killkompisar?
Svar:
jaaa klart jag haft men det var när man var yngre, typ 4-an 5-an. nu skrattar man bara åt det! :)


Hur ofta köper du parfymer?
Svar:
HAHAHA klockreen fråga. jadu... brukar önska mig parfymer på julen, när jag fyller år tex då brular jag få det. men jag brukar köpa parfymer ganska ofta... xD hahaha. men ja, varje månad blir det något nytt.


planer inför lovet?
Svar:
ska umgås med mina vänner & min familj. Film, mys, bio osv så det blir soooft.

gillar du att bo i solna?
Svar:
jag älskar min lägenhet och allting, jag gillar själva solna. har MÅNGA minnen från solna. men det jag hatar med solna är att ALLA jäämt vill veta ALLT om andra, det är jämt rykten och falksa saker som sprids vilket kan vara lite jobbigt.


berätta 3 sanningar om dig själv
Svar:
ojj tre sanningar om mig själv, hmm...
* Jag har fobi för att vara ensam, klarar inte av att vara ensam hemma på kvällen eller gå hem ensam på kvällen. Kan börja böla asso :O brukar antingen tvinga någon att komma eller ringa någon, har verkligen fobi för det
* Jag är SKIT kittlig, men det finns ETT speciellt ställe där jag nästan kan kissa på mig för att jag e så extremt kittlig där. bara 3 pers ungefär som vet vart det stället är mohahaha
* När jag är nervös brukar jag få en röd "ring" lr vafan man ska säga på halsen -.-


Hur ofta shoppar du och för hur mycket?
Svar:
Hur ofta, det blir när jag känner för det eller när jag är i behov av nytt! Haha. Så har ingenting tidsgräns hur länge det går mellan gångerna. Och för hur mycket varierar också mycket!


Har du någon tvångstanke? vad isf?
Svar:
Hm... Att rycka i handtaget när jag låser dörren, typ? Haha. Om det nu är en tvångstanke eller bara en dum ovana?

Är du beroende av något?
Svar: Tror inte så, det skulle vara musik isåfall. Haha!


Vilken tid gick du och la dig igårkväll?
Svar: Omkring 03:00.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? :]
Svar: Jag vet inte, kärlek överhuvudtaget är komplicerat och svårt. Men varför inte? Kanske.


Vilken är den allra bästa känslan du vet?
Svar: Att känna sig älskad, behövd. Och känslan av att man har lyckats med någonting.


=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa en bild på din tatuering :D

2010-12-19 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0