The only thing standing in between YOU and ME is reality.

och då var det söndag igen..
Vi vaknade runt 7 på morronen, jag vette fan vad det var med mig men jag frös som fan under hela natten och på morronen, kunde inte sova så jag väckte dom andra! Vi började städa och efter det åt vi lunch på donken. Marcus, erica och johanna var tvungna att dra hem, så då träffade jag en kompis en liten stund.
Ska snart börja röra mig mot stan, ska ta en fika med marcus och erika :)

Mina 2 första lektioner imorron är inställda så jag börjar runt 2, skööönt!! Nääeeh nu känner jag hur jag bara skriver massa struntsaker för att jag är rastlös, så vi hörs senare ikväll istället^^


You know everything about the situation.
You have the power, so come on show me your feelings.
I want to know, beacuse Im sick of waiting like I
always do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0