Per aspera ad astra



Det har varit lite deppmode dom senaste dagarna, men ibland är det så.. Idag är det iaf söndag och jag ska sova hos min farmos today! MYYYS =) fast innan det kanske jag ska träffa en kompis en liten stund^^
Året är snart slut, man har gjort saker man ångrat, och man har gjort bra saker, man har utvecklats och förändrats. Nu har ni chansen att ställa en massa frågor till mig. och det är nog sista frågestunden så fråga på nu.
Ni har till ikväll på er, de e bara fråga en massa. kanske frågor om gymnasiet, mitt liv, killar, min familj, framtiden osv^^



Kommentarer
Postat av: A

Har du nånsin haft känslor för nån av dina killkompisar?

2010-12-19 @ 12:13:34
Postat av: Anonym

har du någon kille nu? eller gillar du någon? :)

2010-12-19 @ 13:54:03
Postat av: Anonym

Hur kommer du på SÅ FINA texter? och vart får du alla dina bilder ifrån..:) Kram!

2010-12-19 @ 14:53:13
Postat av: Anonym

förstår inte hur någon som är lika vacker som dig, har en underbar personlighet och är ödmjuk kan vara singel?

berätta om din tatuering! (:

du har ´fin kropp, vad tränar du? (:

2010-12-19 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0