Im holding you closer than most



Måste köpa 2 julklappar, tanka mobilen, köpa en annan sak (kan inte skriva vad eftersom att det ska bli en överraskning till en viss person) sen måste jag köpa ett par örhängen. Har också bestämt att spara några hundra lappar varje månad, vill ha en iphone 4. Kommer nog ta lååååång tid tills jag samlat ihop typ 6000? men jag vill ha en så ska fan spara! Kommer ta tiiid men ändå :) Kör på en vädigt enkel/slapp outfit idag. Svarta leggings, vitt linne och en stor randig hängtröja till & sen mina uggs. Sköööönt!

Ska snart dra till busstorget för att möta Elin. Today = kompisar. Imorron = familjen

Näeeh nu måste jag börja fixa det sista och sen röra på mig, vi hörs mina kära vänner!

Tumblr_ldpfgh1q1m1qc59y0o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0