Hur stor påverkan har andra människor på en själv?




Jag tycker det är heeelt sjukt hur vissa personer (kan vara en kille, en kompis, en familjemedlem osv) kan påverka en människa enorm starkt. Det kan ju vara både positivt och negativt såklart^^ tycker bara att människor påverkas av andra det kab vara via sms, ett telefonsamtal, ett brev ett ord eller vad som helst. Om en person smsar eller skriver ngt positivt blir man ju oftast glad? (i alla fall jag) men om personen skriver något negativt blir man ju oftast ledsen eller nere osv. Jag e en sån som påverkas av just det väldigt mycket, vilket inte alltid kanske är så bra? vet inte riktigt hur jag sla formulera detta inlägg så att ni förstår men jag hoppas att ni fårstår vart jag vill komma iaf haha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0