Hope doesn´t excist


(mitt håt är MKT ljusare nu btw! :)  ser inte ut riktigt så)

Skippade skolan idag, är jävligt förkyld :/ + att jag skulle ha en lektion som slutade 10 med vikarie^^
det blir en stressig dag idag, ska snart hem till min farmor för att hälsa på och efter det kommer eliiin hem till mig. Vi ska göra klar samhälls uppgiften, och sen kommer marcus, han ska hjälpa mig med en annan läxa. sen blire ännu mer plugg.. vill bara ha jullov nu!!



Har tänkt på en sak, det finns  så jäävla mkt regler här i livet, lr asso saker man gör inte gör. Typ inte ta andras ex, inte hålla på med kompisars på G, Inte fuska på prov, Inte göra ngt man sen vet att man kommer ångra, Man ska vara duktig och snäll, Men om man gör allt detta och är en bra människa, och man inte får något tillbaka? varför ska man då fortsätta? Fuck that shit säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0