Hatar när en SKIT bra låttext påminner om något man inte vill minnas -.- hatar det...

tror ni att det gick bra för mig och elin att plugga? svar NEJ!!! blir så suuur, HATAR historia, vem fan bryr sig om vad som hände för typ 1000 år sedan? -.- men iaf, efter att jag och hossen hade "pluggat" i typ 2 timmar mötte vi bästavännen och underbara erica, det blev en fika. Mycket skratt, flams och skratt igen blev det, lyckat som alltid! :)
just nu är jag hemma med marcus, vi ska väl... umgås :D




Har varit lite "nere/deppig" i typ, en vecka kanske? men såfort jag umgås med vissa speciella människor blir jag så jävla glad! är enormt tacksam över att jag har dom vänner jag har, tack för att ni får mig att le när jag mår som sämst! älskar er mina underbara vänner :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0