Håll aldrig i min hand om du ändå tänker släppa den.

Lura mig aldrig.

Säg inte att du bryr dig om mig när det inte är så. Säg inte att jag är underbar när du egentligen inte tycker det. kalla mig inte älskling när du inte anser att jag är din älskling. Kalla mig inte speciell, snäll, vacker, bäst lr vad som helst när du inte är säker. Ge  mig inte förhoppningar, när du sen tänker lämna mig.






Jag är trött på att folk ska tro att jag är ledsen och typ gråter hela tiden bara för att jag skriver djupa  inlägg? nej så ere inte. Jag är glad just nu, men jag skriver vad jag känner och oftast är det djupt. så sluuta tro att jag är sjukt jävla deprimerad bara för att jag skriver djupa inlägg!! djupa inlägg om känslor är min grej okej? låt mig göra min grej utan att ni ska tro massa jävla saker. tack för mig :) nu ska jag gå o busa med mariiiibeeeeeel :D :D :D



Kommentarer
Postat av: Lilja

Dina bilder är så sjuukt coola gumman!! <3

2010-12-05 @ 16:39:58
URL: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0