GIVE ME YOUR DREAM, AND I WILL MAKE IT TRUE <3

Önskar att jag vann mig några miljoner. Vet PRECIS vad jag skulle spendera dom på, men det är väl bara att fortsätta drömma right? :P haha^^ Såhär ligger det till, jag vill ha några saker så in i H***lvette nu, men som dom flesta vet, inga cash, inga saker! men här är iaf grejerna jag önskar mig mest av allt just nu!!! 


skulle nog bli den ljusrosa eller den ljusblåa, fyfaaaan vad jag vill ha en sånhär!!!!!!! åhhh

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
Massa nya navelpiercingar (inte jäätte många men vill iaf ha 3 nya...) geee miiiig!!!!





vill JÄÄÄÄTTTEE GÄÄÄÄRNA fixa naglarna till jul & nyår. Inget jag tror kommer ske dirket... Men vill jätte gärna det^^





vill gå på kryssning!!!





ett smyckesträd där man kan hänga sina smycken! give me that!






pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0