Give me a chanse, give me some time, give me love and I will make it

Jag har märkt en sak. Och tror nog jag vet vad det beror på. Jag har märkt att jag inte klarar av att vara ensam ;O asso alltid när jag e påväg hem från skolan eller någon kompis eller så, så pratar jag ALLTID med någon i telefon, OM inte jag tvingar med någon typ halva vägen eller så! Är jag hemma sjäv känner jag mej otrygg, det är helt cp ;S men jag klarar inte av att vara själv. Vet nog vad det beror på och det är nog för att jag blivit sårad, sviken och lämnad ett x antal gånger. Så känner mej svag, maktlös och rädd liksom. Det e riktigt jäävla knas att man inte klarar av att vara själv i sitt egna hem liksom? vill ALLTID att någon ska lämna hem mig, hålla mig sällskap eller så när jag e påväg någonstans..

hoppas fan att det går över, för så får det ickee vara right? :)



Hate being alone, yeah thats me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0