Every time she laughs, she hopes he´s watching. Not so that he sees she´s happy but that maybe, just maybe He´ll fall for her smile just as hard as she fell for his.




Dagen har varit, rätt upp & ner då jag försökt lösa massa grejer som hänt i helgen. Som tur är har jag mina fina vänner som finna här och hjälper till! =) idag efter skolan pluggade jag med elin och erica sen kom marcus hit. Efter ett tag blev det fika dags (btw måste sluta fika varenda jävla dag, man blir ju förfan pank!)
sen drog jag hem och chillade, efter en stund ringde simon. Drog ner och träffade han rami ivan och dennis vi typ snackade osv det var chill! :) nu ska jag kolla på film!!

Tumblr_ld42w0sh9o1qc2acoo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0