Alla undrar & frågar men jag har inget svar

äntligeeeeeen, nu har man jullooooooooooooov!!!!! :D avslutningen gick GREAAAAT! Efter det drog klassen & käka tsm, sen rörde man sig åt olika håll. Jag, Elin, Atle & Marcus drog hem till mej, lyssnade på musik och chillaaaade^^  Ska käka nu, för om en stund ska jag möta en kompis!


Jag förra veckan i skooolan

Har tänkt på en sak rätt länge...
Om man är en person som gör allt för sina vänner, ställer upp, finns där, lyssnar, ALLT men inte få lika mycket tillbaka. Är den vännen dålig då? Ska man sluta ge så mycket? Ska man berätta det för kompisen? Jag har ingen aning, vet bara att flera kompisar fått sova hos mig flera gånger, käkat, duschat allt! Det första jag säger till mina vänner är, känn er som hemma. Men om man inte får något tillbaka? vad gör man då...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0