Plz tell me what I want to hear , I need it.

dagen har varit helt cp. jag var skit glad under dagen och typ garvade ihjäl mej på No lektionen men sen efter skolan när jag och marcus drog till solna och sattte oss på trappan och började snacka om typ allt möjligt så började jag fundera lite. och allt blev helt sjukt konstigt bara, började tänka på  massa saker...  vene om ni förstod men aja skitsamma, det jag tänkte säga var att ibland försvinner jag i min egna lilla värld i mina egna tankar och det händer rätt ofta...  aja men nu till era frågor ni ställt! (: här kommer svaren!


Älskar du att mysas? :>
svar: Klart jag gör! (:


favorit låt?
Svar: Tror nog dom flesta vet, min favorit låt sen 5 år tillbaka är Gallery med Mario Vasquez. Den nya favoritlåten är Adrop in the ocean med Ron Rope.


Är du singel?
Svar: Japp jag är singel.


du verkar vara en glad tjej som oftast är positiv i bloggen. Men med dina rubriker och vissa bilder verkar du vara en tjej med mycket känslor, sårad? jag skulle vilja veta vad som har hänt :/
Svar: ja det är sant, har väldigt många texter som typ handlar om kärlek, vänskap, tillit osv. Ja jag har blivit sårad som man säkert kan lista ut. Kommer faktiskt inte skriva precis vad som hänt eftersom att det är privat och det borde ni ju förstå, men jag kan säga så här: det handlar om att ens bästa vänner svikit mej och ljugit. Att en annan person man verkligen gillade och trodde skulle finnas där för en bara sticker och sen hittar på en massa falska saker. Det är liksom sånna saker som har hänt mer vill jag inte säga.


vad är din bästa/sämsta egenskap?
Svar: Hmm... min bästa är nog att man kan verkligen lita på mej, jag finns alltid där för mina närmaste + att jag e galet social. De e två egenskaper som e bra. Sämsta är nog att jag är JÄVLIGT känslig och tar åt mej av allt det dåliga människor säger. Det andra dåliga är att jag har JÄVLIGT svårt att lita på folk (har sina orsaker...)


   är det något i ditt liv du skulle vilja ha ogjort?
    Svar: Ja det är det, vad det är e väldigt privat. 



Är du nöjd med dina betyg från 9an?

Svar:
Ja det är jag faktiskt, fick tom mer än vad jag trodde att jag skulle få.

vem är din bästa vän?
Svar: Har svarat på den här frågan innan och det är fortfarande samma svar. Marcus och Nathalie.


godis eller chips?
Svar: LÄTT chips! :D I loooooove chips!


om du fick vara en känd person för en dag vem skulle det då vara?
Svar: ojj den var jävligt svår.... jag skulle nog vilja vara kenza faktiskt. Se hur hon lever och få leva så det skulle vara lite najs faktiskt.


Vad skulle du göra om jag låg under din säng när du ska sova och jag lät som ett spöke?
Svar: Hahahahah, jag skulle bli skiiiiit rädd. Dom flesta vet ju hur lättskrämd jag är :P

Vad väger du?
Svar: Jag väger 55 kg

Vart är ditt drömresemål?
Svar: USAAA :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0