Nothing is ever for sure. That is the only sure thing I do know.

jag och natha bestämde oss igårkväll för att vakna runt tio idag (liksom börja vänja oss vid att vakna ganska tidigt) hon skulle smsa vid 10 för att bevisa att hon var vaken ich jag detsamma. båda vaknade runt 12 -.- hahaha fan va duktiga vi var! :P

marcus och natha kommer hit om en timme ungefär innan dess ska jag ha duschat. nu under dagen ska vi nog bara chilla för på kvällen haha då jäävlar! (: då ska vi dra hem till en komips som har FF och vara där, ska nog sova hos henne också. sen ere söndag imorrn men det tar vi sen va? för nu ere ju bara LÖRDAG! :D

 jag saknar min lillasyster maribell jääävligt mycket just nu som är utomlands.... vi träffas om 4 veckor älskling!











jag älskar dej <3


Kommentarer
Postat av: Robin

Jobbigt d där med att vakna tidigt ;)

2010-08-22 @ 17:30:20
URL: http://dearmylife.blogg.se/
Postat av: claudia

jag gillar din header :)

2010-08-23 @ 01:56:56
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0