Music is my Boyfriend!

viiiiilken mysig dag jag haft! hade det jätte trevligt igår (kanske blev lite för mkt för min del) men jag tackar alla för en underbar kväll! (: har sovit 5 timmar inatt så jag är helt död men har ändå fått saker gjorda idag. när vi vaknade började vi städa lägenheten sen fixade vi pannkakor MUMS! efter det drog jag till stan för att möta familej för en god lunch. vi hann  också köpa 3 par nya skor till mej, 4 typ skolhäften? block och sånt till skolan och överstrykspennor! så det är ju bra att jag hunnit med dej också! (:






ett par idrotts skor typ? blåa och vita
ett par vita converse
ett par svarta medellånga boots med liiten klack! (:


nu ere match här på råsunda Dif - göteborg och vi leder (dif)
skriver senare ikväll igen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0