HEEEEJ BABES! IM BACK ON TRACK!

heeeeeeeeeeeeeej på er härrni! shiiiiiet jag har inte bloggat på 4 veckor det känns helt galet faktiskt och jag har ju så mkt at berätta, vill bara skriva av mej! fan va skönt agtt blogga igen! okej vart ska jag börja... jag hade det SKIT BRA och jag har aldrig haft såhär kul i libanon som i år! det var helt sjukt för det var så mkt som hände och jag kände liksom nää nu ska jag fan köööra på och ha galet kul inte tänka på alla små detaljer osv utan bara ha kul! och det hade jag verkligen! jag, mina kusiner, mina kompisar jaa vi skapade minnen för livet iaf för min del!




jag har otroligt mycket att berätta men kan ju liksom inte berätta allt, skulle bli en bok fan! :O så över till idag!
om en timme ska jag vara fixad och klar för då ska jag möta emelie och natha! ska fixa lite grejer idag! sen blire att snacka som fan och ha allmänt kul med mina tjejer som jag saknat som saaaaataaan! :D
ikväll blire chill med vänner!


yeaaah yeaaah! (: I like this pic om jag får säga!
nääh slänger upp fler bilder senare men nu är jag gaaalet stressad så vi hörs senare! (:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0