glad och hyper? oh yes I am! (:

Det har vart en underbar dag faktiskt! jag var så jävla glad oxh jäävligt skrattig så jag tyckte att det var en jätte bra dag idag! ska göra samma sak imorrn, att vakna typ 2 timmar innan man börjar, chilla klä på sej kolla på tv, sminka sej lyssna på musik och allt i lugn och ro det gjorde mej pigg och typ glad? (:
sen ere fredag imorron också det är najs! (: vene riktigt om de blir fekke lr en lugn filmkväll? just nuu lutar det sej åt en lugn mysig filmkväll med några vänner? men vi får se om det blir ändrade planer!


Tumblr_l7qr5ts1uo1qbpwzeo1_500_large

jag slutar 13.10 imorrn, dirket efter skuuulan drar jag och Emelie till stan jag ska nämligen shoppa lite! och vid 3 tiden ska jag träffa marcus och charlie, senare kanske natha kommer också! (: sen på kvällen HAR JAG INGEN ANING om vad som händer får se!


Kommentarer
Postat av: Robin

Lugna mysiga filmkvällar är också skönt ibland ;)



Det är fint med såna bilder :)

Aha jobbigt :/ Men det kommar Lovar :)

2010-08-27 @ 14:30:55
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0