yes yupp japp

Nu ska man klä på sej, sminka sej och dra till solna c där man ska möta mammaaa!
vi ska nämligen shoppa, fyfaaan vad kuuul :D
en bikini och en klänning ska jag aif försöka få med mej hem, sen får vi se om ngt mer föler med hem (A)
bussen kommer 12.41 från rissne så ska umgås med marobell och Jackoe nu en liten stund! (:





Rawr ga ga ga rawr rarw om syrran sover nuu:
Kärlek suger, inget duger! Satsa på rätt kille ist för bad boiiis ;)


svar: kärlek suger, ja det stämmer. ibland kan det vara najs men oftast bajs mohaha :P
satsa på rätt kille istället för bad boiis? hahaha vad vet du om vilka jag satsar på? och jaså, så jag satsar på bad boiis jag? hahaha :P


saker o se fram emot:

shoppingen idag
greklands resan den 8 maj
balen typ några dagar innan avslutningen
SOMMAREEEEN!!! :D





Kommentarer
Postat av: Rawr ga ga ga rawr rarw

Vi båda vet att du tkr badboiiis är attraktivast ;)

2010-04-18 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0