vi som tror på spöken, GÅ MED!!!! :D

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Tror den gamla amanda är tbx! lr iaf för stunden! :D
var så jävla nere igår att jag typ inte pallade vara det mer lr ngt, fatta ni? men man vet aldrig med mej, men IAF för stunden så e jag GLAD! (:

slutade tidigare i skolan idag (inställd lektion) men marcus kom på besök så visade honom runt och sen satt jag han och mellberg och spelade bluff  (kort) och jaa, jag brukar vara GRYM men eftersom att dom VET båda två mkt väl att jag suger på o ljuga så söög jag...

nu käkar jag och marcus mackor osv, ska snart byta om.

KOLLA JAG HAR EN GRUPP PÅ FACEBOOOK :D
 
Vi som tror på spöken
För skojs skull - Helt slumpmässigt
alla vi som fortfarande tror på spöken!


lite pics:


jag fixar mellis och marcus smygfotar -.-


muuuuuuuums (:


jag igår, SJÄLVKLART SKA LILLA AMANDA in och kolla parfymer!!! :D

ska byta om nu, hörs sen, PUSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0