bull bull bull

Bästa veckodagen: Fredag!!! :D
Humör: Just nu är jag väldigt trött typ
Favoritgodis: sura nappar
Är det nåt du absolut inte äter: bajs
Kläder just nu: shorts och linne :)
Musik just nu: Chris Brown
Hur många kuddar sover du med:
4 hahaha :D
Dagens frisyr: utsläppt typ, de e lite kaos mitt hår just nu -.-
Kommer du ihåg din första kärlek: hur kan man glömma?
Snarkar du? hahahahhaa nej de hoppas jag inte iaf
Rädd för insekter? mörker :O
Det här är jag bra på: Shoppa :D
Skriver du dagbok? Kan man säga, min blogg
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? tre hål på ena örat en i det andra (vill skaffa tatuering senare där det ska stå ngt privat. piercing vill jag haaaaaaaaa
Hur många syskon har du? Fyra
Nationalitet: båda mina föräldrar är födda i libanon, jag är född och uppvuxen i Sverige





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0