texten beskrivet mitt liv, mina känslor och mitt humör just nu...

Jaa som dom flesta märkt så mår jag inte sådör jätte bra direkt. läs detta och ni förstår mina känslor typ





den här veckan har inte vart min bästa om man säger så, och det kanske ni har märkt?
tycker att allt är upp&ner just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra eftersom att de e så mkt :S
för 2 veckor sedan (påsklovet) så var jag glad och tog dagarna som dom kom och bah softade osv, jag var så jäkla glad och kände att allt var perfekt men allt har typ försvunnit nu?

mitt huvud är igång hela jävla tiden, tänker tänker och tänker som fan. det roligaste är att jag fattar sjäv inte ens varför jag tänker så mkt för det lönar sej ju ändå inte? visste inte att jag var så jävla svag som jag är asso, trodde jag var starkare och kunde stå emot lr iaf vara stark och inte låta mina känslor ta över. men jag hade tydligen fel... känns som om jag lever i en helt annan värld just nu med mina problem och skit.


jag vill kunna förändra detta, vill bli lika glad, korkad, knasig, skrattig, dampig som jag alltid vaarit. men hur då? hur ska jag göra det när jag bara ser det negativa? asso jag är helt seriös just nu, i NULÄGET ser jag INGET positivt alls. ni sitter säkert hemma o garvar men de e sant. jagvenne riktigt asso, känner mej så ledsen, deprimerad, hängig och tråkig just nu.  det SUGER. en sak som suger ännu mer är the life right KNOW.




vill spola tbx tiden någon/några veckor. menmen det går ju inte det...  vill att det ska vara som det var, just den där jävla påskveckan då det började bli som bäst....



Kommentarer
Postat av: Worm

naaaw stackarn :( allt skall bli bättre serru!

2010-04-22 @ 23:49:35
URL: http://sirworm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0