kläder och stuff

Dagen har vart lite kaosig om man säger så men fick ändå med mej en bunt kläder med mej hem, mohahah
mamma är bäst! (A) imorron äre måndag och jag har ångest, pallar verkligen inte med skolan lr ngn annan faktiskt. känner att jag behöver tänka lite osv men jaja, va ska man göra liksom.
tycker bah att det mesta S***ger just nu och att det mesta kan dra åt ....

men jaja iaf :D här är lite bilder på vad som fick följa med mej hem idag:


en svart bikini överdel + 3 st trosor



MUUUUUUUUMS, min vanlij spraaaay!!! :D me likeee den fick oxå följa med hem eftersom att min nuvarande håller på o ta slut, R.I.P



en jeans kjol! HETT!!! (:




sn svart kort sommar vollang klänning typ? jätte söt iaf! (:



sen blev det lite idrotts stuff också

nya shorts till idrotten! (:



tränings t-shirt adidaaas



yupp^^



och strumpooor hahahaha


sen köpte jag en till klänning, vill ej visa i bloggen för osäkert, kanske ska ha på mej den på balen/avslutningen så jag väntar med det :P


ska sova nu, godnatt! (: <3

 


Kommentarer
Postat av: RAKARNS JÄRN SPIKAR

damm girl u got many muchy money :O

2010-04-19 @ 20:26:07
URL: http://kuk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0