alex och amanda "pratar" köttbullar? (:

tjeeeeeeeena!!!! (:
tog precis en dusch och sånt!
HAHAHA kolla min och alex konversation på msn xD




Alex säger:
 vil du gå och se "det regnar köttbullar" med mig?   
Amandaa - säger:
 JAAAG HAR TRÅK 
 är du seriös?  
Alex säger:
 
http://www.sf.se/filmer/film/10003001/Det-regnar-koettbsv-tal
Amandaa - säger:
 är du seriös nu lr?
 
Alex säger:
 jag ber dig,
 jag har också tråkigt
 vi gör det i helgen   
Amandaa - säger:
 nuuuu?
Alex säger:
 näe
Amandaa - säger:
 ahaaa i helgen
 hahaha bjuder du mej då lr? 
Alex säger:
 
 uhms
 vänta
 *kollar plånboken*
Amandaa - säger:
 HAHAHA
 




bäääästa vaaa? han e så jävla sköön asso :P


MOHAHAHAHAHA!!! :D yeaaaaaaah ni vet^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0