trött på min skola o alla



do you believe in real love? I Don´t.
det e mest i filmer & skit som de e true love o blahblahblah^^
håller ni inte med?

jag är SKIT TRÖTT på min skola om jag ska vara ärlig, det är VÄLDIGT fåååå som man verkligen känner sej trygg med och som man kan umgås med utan o känna sej "spänd" lr aaah ni fattar va?

asso jag venne riktigt, känner bara att allt är JÄÄÄÄVLIGT tråkigt just nu :O
och så fåre ju inte vara lr hur?
ska fixa det till helgen, då helgen som vart var jäkligt chill.

ska ha KUL som fan i helgen har jag bestämt mej och jag försöker verkligen med vissa saker, får se om jag får nån positiv respons lr inte, får jag inte de SÅ F**CK THAT!


helgen = amanda will bring it on, yeaaah (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0