syrran sover nuu

Rawr ga ga ga rawr rarw om ska kolla på aladdin med lill syrran (::
Kommenterar jag ofta? ska vi ta en fika :o!?

svar: hahahhah, det här e ruuligt -.- en fika? börja med o säga vem du e kanske? (:




jag pallar inte asso. allt e tråkigt. I don´t believe in real love faktiskt.
kanske ngt jag kommer ångra att jag skrivit senare men skriver det jag känner för stunden...
just nu har jag galet tråkigt, maribell sover o jag tarelugn framför datan (inte så kul)


imorron ska det shoppas en stund!!! med mammiiih, på eftermiddagen vet jag inte vad jag ska göra, inte bestämt än men ngt blire väl alltid.

tänkte bara säga: jag känner mej förrvirrad som fan, fattar typ inte vad som pågår.



Kommentarer
Postat av: Rawr ga ga ga rawr rarw

Kärlek suger, inget duger! Satsa på rätt kille ist för bad boiiis ;)

2010-04-17 @ 22:46:08
Postat av: Livia

Allt kommer bli bra <3



Snart kommer du nog att inse vad som är bäst att göra osv..

2010-04-18 @ 09:58:57
URL: http://loliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0